هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ADMIN
المـديـر العـــام للمنتدى
المـديـر العـــام للمنتدى
ADMIN

• عـدد النقـاط • : 370
• عدد المشاركات • : 364
• نقاط التقـييم • : 1540
• نقـاط الابداع • : 50
• اللقب الخاص • : SoLo Wing
الوظيفة : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Office10
المــزاج : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Pi-ca-13
MMS : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! 93632110
اوسمة العضو : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Site-c10

مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Empty
مُساهمةموضوع: مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!!   مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 3:05 pm

لا لا لا لااااااااااااااااااااااااااامش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Nerves

مش هقدر أكمل خلاص مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Crying..

أنا بقى لي شهرين مبطل أغاني ... بس خلاص مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Nerves.. مش قادر مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! No.. عاوز أسمعها تاني ..
مش قادر أصبر أكتر من كده مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Nerves !!!!!
أنا جبت آخري خلاص !!!
مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Sad

.
.
.

طيب طيب بالراحة مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Wall.. على مهلك يا سيدي مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Shades.. هدي أعصابك مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Crash..
عاوز تسمع أغاني مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Stereo ؟؟ زي زمان ؟؟ مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Rock
طيب عاوز ترجع تاني تتفرج على روتانا و (ميلوتشي) ؟؟؟ مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Tv_happy
طيب مش قادر تمسك نفسك خلاص مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! W00tdribble و عاوز ترجع تبص مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Lustslow ( عاللي رايحة و اللي جاية )
تحت أمر سيادتك ... بس ممكن أكلم طنـ....مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Fun22 قصدي ممكن أكلمك بس الأول مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Secret..
بص يا سيدي .. أنا موافق إنك ترجع تسمع و تتفرج و تبص و تعمل كل حاجة ... بس ممكن طلب ( رفيع ) مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Fun22 قبل ما تعمل كده ؟؟
.
.
.
.

اتخيل نفسك سمعت الأغنية أو اتفرجت على (اللي بالي بالك) مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Naughty أو للبنت مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Cheer اللي ماشية دي ..
و بعدين عاوزك توقف أي (ميكروباص) على طريق (الحاضر- المستقبل) السريع ... و تقول له وديني (نصف ساعة قدام يا أسطى) ...

-لو مافيش ميكروباصات ممكن تاخد حصان عادي مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Horse هو شكلة حمار مش حصان مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Fun22 بس هيقضي الغرض -

و تشوف نفسك كده ... حاسس بإيه دلوقتي مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Smiley7؟؟؟
حاسس بطعم الأغنية مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Yahoo بعد النص ساعة ؟؟؟ و لا (بمتعة المشاهدة) أو بـ(حلاوة البصة) مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! W00tdribble ؟؟
لا ... صح ؟؟ مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Hmm
علشان كده ابن القيم من أيام زماااااااااااان قال لك إن بعد الشهوة بحبة صغيرين .. الواحد مش هيحس بأي لذة مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Hmm... بل على العكس مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! No
.. هيحس بالضيق مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Lac و الذل و كل حاجة وحشة ..

قال رحمه الله : " اللذة المحرمة ممزوجة بالقبح حال تناولها مثمرة للألم بعد انقضائها
فإذا اشتدت الداعية منك إليها ففكر في انقطاعها وبقاء قبحها وألمها
ثم وازن بين الأمرين وانظر ما بينهما من التفاوت...

والتعب بالطاعة ممزوج بالحسن مثمر للذة والراحة
فإذا ثقلت على النفس ففكر في انقطاع تعبها و بقاء حسنها ولذتها وسرورها

و وازن بين الأمرين وآثر الراجح على المرجوح

فإن تألمت بالسبب فانظر إلى ما في المسبب من الفرحة والسرور واللذة يهن عليك مقاساته
وإن تألمت بترك اللذة المحرمة فانظر إلى الألم الذي يعقبها ووازن بين الألمين

ومن فكر في الدنيا والآخرة علم أنه لا ينال واحدا منهما إلا بمشقة ...... فليتحمل المشقة لخيرهما و أبقاهما
"
يبقى بالله عليك العملية يعني تستاهل مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! No؟؟؟
بقى علشان حتة أغنية و لا فيلم مش هتحس بمتعتهم بعد نص ساعة ... تبوظ حالتك النفسية بالشكل ده مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Crazy.. لا .. و اتسجلت عليك سيئات كمان مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! No !!

يعني لو كنت صبرت مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Shutup شوية في الأول ... مش كان أحسن ؟؟
هتقول لي يا عم التفكيرمش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Idontno و (الشيطان صايع) مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Vampire بقى و النفس الأمارة مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Hmmو ..... إلخ إلخ ..
هقول لك اجمد ياد مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Weight.. و خليك زي الأسد مش زي الكلب ..!!!

اقرأ القصة دي كده .. لابن الجوزي في صيد الخاطر :

.
.
.
.
.
http://WwW.ALNaDa.MaM9.CoM
Aya
مشـرفة مملكة حــواء
 مشـرفة   مملكة حــواء
Aya

• عـدد النقـاط • : 47
• عدد المشاركات • : 45
• نقاط التقـييم • : 8
• نقـاط الابداع • : 5
• اللقب الخاص • : عضو بمنتديات SoLo
الوظيفة : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Unknow11
المــزاج : مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Unknow11

مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!!   مش قادر خلاص .. عاوز أرجع أسمع أغاني تاني !!! I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 3:50 am

AhmedSaleh كتب:

اقرأ القصة دي كده .. لابن الجوزي في صيد الخاطر :

.
.

موضوع جميل جدا ومفيد جدا وممكن نعتبره تكمله لموضوع حمله حياتى بلا اغانى
..

بس فين يا ابو حميد القصه كمل عايزين نعرفها .
http://www.alnada.mam9.com

صفحة 1 من اصل 1